Google Grupps‎ > ‎

Engagera dig

Miljöpartiet är ett öppet parti. Politiken utformas och utvecklas av medlemmarna och som medlem är du nu med i den utvecklingen. Det finns många olika sätt att som medlem bidra till partiets arbete. Var med och diskutera på vårt interna diskussionsforum. Du kan också deltar i våra möten, i studiecirklar eller sociala aktiviteter. Vi välkomnar allt engagemang - stort som smått. Vi tror att det viktigaste är att engagera sig utifrån sina egna intressen och viljor. Alla MP Avestas möten är öppna för alla medlemmar.

Osäker på hur du vill eller kan engagera dig

Vill du engagera dig men är osäker på hur? Kontakta Maja Erlbacher eller Linus Fransson eller kom till vårt näste möte.
Inga frågor är dumma. Den som inte frågar får aldrig veta.

Håll dig uppdaterad och var med och diskutera
Förutom via medlemswebben kommunicerar Miljöpartiet i Avesta mycket via hemsidan och Facebook. Så håll koll på dessa för att hålla dig uppdaterad.
Var med och diskutera i vårt forum på google eller var med i någon annan av våra google grupper. Här kan du läsa mer om Google-grupperna.